Media społecznościowe Miasta Oświęcim
Jako radny, mieszkaniec Oświęcimia, spotykam się z wieloma, różnymi, często sprzecznymi opiniami dotyczącymi funkcjonowania oficjalnych kanałów Miasta Oświęcim w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter). Ciekawe jest to, że Urząd Miasta posiadający własny Wydział Promocji (6 osób: naczelnik, zastępca naczelnika, dwóch inspektorów, dwóch podinspektorów) i stanowisko Rzecznika Prasowego zatrudnia od kliku lat zewnętrzną osobę (z Krakowa?), która zajmuje się prowadzeniem oficjalnych kanałów w mediach społecznościowych. Czy wspomniane wyżej siedem osób zatrudnionych na stałe w Urzędzie Miasta nie potrafi prowadzić Facebooka Miasta Oświęcim? W związku z tym poprosiłem Pana prezydenta, Dobrego Gospodarza, o udostępnienie kopii tych umów. Bardzo chętnie poczytam te umowy… Cała treść wniosku poniżej: